Examen d’anglès

Hola, nois!

Dimecres vinent teniu un bonic examen d’anglès: el del vocabulari del tema 2.

Tal com us ha recordat el Jordi avui mateix, hi haurà dues preguntes: a la primera, se us preguntaran 24 paraules del vocabulari 2, que heu anotat avui (i que podeu consultar a la pàgina corresponent d’aquest mateix blog) i, a la segona, 24 paraules més del vocabulari bàsic que el Jordi us va donar a l’inici del curs en unes fotocòpies.

Apa, aneu a estudiar, que es fa tard…!


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>